Manic monday

Idag hade vi en föreläsning med Christian Augustsson, och jag måste säga att det var både givande och riktigt roligt! Den här lilla delkursen heter Barns hälsa, och känns intressant och viktig. Christian har tidigare varit mental coach åt Stefan Holm, o kanske är fortfarande det vet jag inget om men iallafall så bjöd föreläsningen på många skratt och det känns skönt att det finns en del guldkorn bland alla gamla stofiler på universitetet.
Imorrn blir det lite studiegruppsarbete och på onsdag är vi lediga men jag tänkte iallafall ta mig in till kstad och handla klart mina julklappar! Ska kolla mitt konto nu och jag har på känn att det inte blir en jätteglad överraskning men what the hell!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback