Sometimes even the right is wrong

Jag har fått den fina uppgiften att göra desserten till nyårsafton, så det är vad jag ska göra idag, New York Blueberry Cheesecake!


Gammal som jag är så vaknade jag imorse stel som en pinne med en underbar låsning mellan skulderbladen som gör sjukt ont, jag försökte bli av med den via en promenad men det gick inge vidare. Ska ha varm vetekudde på resten av dan. Lite huvudvärk har jag visst också. Så medan jag bakar tänkte jag tycka lite synd om mig själv o se om det blir bättre! Imorrn bitti bär det av till Linköping och eftersom wille och stefan köpte skumpa och vin för dryga tusenlappen igår räknar jag med fest och flärd! ♥ Nu måste jag se klart på Min tjej som går på trean just nu, Thomas J is about to die och jag ska gråta en skvätt!
Later dudes.

Kommentarer
Postat av: emelie

Såg inte så dumt ut det där heller du!Hoppas ni får det jättebra imorn,gott nytt år på dej och hälsa mannen med:)

Postat av: cornelia

hehe du e som en gammla tant i ryggen då emma=) nejrå..skoj...du får börja styrketräna!=)

2008-12-30 @ 14:10:44
URL: http://www.corneliab.bloggsida.se
Postat av: Emma

Cornelia, det har du jäkligt rätt i! Men just nu beror det mest på att estella tar upp all plats i sängen o jag sover i samma position typ 6 timmar i sträck :)

2008-12-30 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback