Studenten talar ut!

Kära vänner.
Jag vet att vi inte brukar byta julklappar med varandra eftersom vi inte är tolv längre och jag tror inte någon förväntar sig att vi ska göra det heller, men surprise surprise det blir inget i år heller! Såvida man inte har målat Cassandra Rhodin tavlor till mig förstås! ;) Iaf, studenten är pank och istället erbjuder hon sitt eminenta sällskap! :)


Imorse vaknade min storebror av att sängen flyttade sig. Jordbävning i Sverige kommer aldrig kännas bekant måste jag säga. Hoppas inte efterskalvet kommer lagom till lördag natt

Ikväll ska vi köpa julskinka. Trots mina 26 år fyllda så har jag aldrig gjort en egen skinka så jag känner att vuxenpoängen bara strömmar in, it's craazy! Nästa tisdag ska jag göra morotskaka, saffransskorpor, skinka & janssons såklart, my favourite! Jag har en oväntad jullängtan i år don't ask me why. Men mysigt ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback