Tjocksmock

Gud jag känner mig som en michellingubbe, en stoppad korv, som globen...you name it. Jag lovar mig själv att aldrig äta mer men jag håller aldrig vad jag lovar. Så jag längtar efter dagen efter nyår...när det "nya livet" börjar. För det vet ni väl att det gör varje år?! Det ska bli drastiska förändringar och jag har redan sett ut min crosstrainer som så fint ska få pryda mitt lilla hem. Hej spänst och muskler, Hejdå sackosäck!!
Men först som sagt, nyår! Som ska tillbringas i Linköping med Daniel & Johanna och Stefan & Jenny. Hotellfrukosten får bli det sista stoppet innan alger och rökt lax blir mina nya bästa vänner!


Kommentarer
Postat av: cornelia

vad händer där på nyår?=) krrammm

Postat av: helen



2009 ska bli kul.

det

ska

bli

kul

2008 har varit jävligt torrt. tycker jag.

2008-12-28 @ 23:50:09
URL: http://helenseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback