Rubriktorka

Idag känns det som söndag, man blandar alltid ihop dagarna runt jul och nyår..alla dagar känns som fredag, lördag, söndag! Men det är visst bara fredag. Vi är lite sega idag, men det är det värt när man haft en så trevlig kväll som vi hade igår! Wille hade sin årliga grabbträff i kga och jag passade på att ha tjejerna här innan vi gick vidare till diverse fester. Statt var ju som välbekant stängt i år men det gjorde mig ingenting. Tove var bartender, goda (men aningen starka!) drinkar med äppelvodka och annat smått o gott i, sen hade vi massa frukt och bröd och ost. Vid tio gick vi vidare till Zreloff och senare till familjen Larsson. Alltid kul att träffa folk som man inte träffar mer än en gång om året typ!
Julafton var för övrigt också en väldigt bra dag, massor med fina julklappar och galet god mat. Jag lyckades ändå äta med behärskning i år så man slapp den där tunga klumpen i magen:) Kvällens klo i julklappshögen var mina efterlängtade högtalare som min HiFi -fixerade pappa länge tjatat om, men jag har inte hittat några som passat mig..men nu är dom på plats och det är så skönt att få spela hög musik igen!
Idag ska vi på middag hos mamma o pappa och imorrn blir det en försenad liten julafton i Hallsberg hos willes mamma, men innan det ska jag in på IKEA och köpa ramar till dom sjukt snygga tavlorna Helen målat åt mig som jag fick i går!
Det känns som det är full rulle!

Orkar inte organisera men detta är lite bilder från den senaste veckan...jag har inga från igårkväll dock. Tove maila gärna bilder till mig!




Kommentarer
Postat av: Anonym



det var en jävla rör på bilder, vore kul att veta var bilderna kommer från=) och vilka som är med på dem...?

2008-12-26 @ 15:16:08
Postat av: Emma

som jag skrev dåra så var det ju just det jag inte orkade skriva ;) Men med på bilder är wille, jag, willes kusin joel med sin tjej adele, plus min kusin lina! Bra va? :P

2008-12-26 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback