Self-esteem booster!

Just nu läser jag tre böcker samtidigt. Och det är verkligen tre så olika böcker som det kan gå och hitta. Bok nr:1 är The Dirt, biografin om Mötley Crue, o jag tycker att titeln säger allt. Bok nr:2 heter Stålull och kärlek, som är en biografi av en kvinna som växte upp med en utvecklingstörd mamma, väldigt tragiskt såklart. Bok nr:3 fick jag häromdagen av svärmor, "Mer självkänsla än du kan hantera" och det är parodin på alla dessa hysteriska "självkänsla" böckerna som kommit fram den senaste tiden. Jag har lite svårt att fånga allt det som står i de böckerna därför tänkte jag att parodin måste ju bara va så mycket bättre och HEJ va jag skrattade igår kväll när jag började läsa den! Att skratta till en bok är väldigt underhållande måste jag säga. Det är Petra Mede (från morgonsoffan) och Anna Granath som har flamsat till det i boken. Fun Fun! Jag känner att jag snart kan titulera mig som självlärd lifecoach :)

Kommentarer
Postat av: Anna T

Å jag som bara älskar Mia Thörnblom:)

2008-12-29 @ 17:37:43
Postat av: Karin

Hej gumman=)Jag har köpt mig en bok idag...Flickan som inte fick finnas så nu är glöggen varm och soffan redo=)Gott nytt år på dig!Kramar

Postat av: Emma

Anna, all ära till Mia Thörnblom, det är nog bara inget för mig :) Vet ju att du gillar henne!

2008-12-29 @ 19:44:32
Postat av: Jenny

Hej. ville bara önska god fortsättning!! hoppas ni tar er upp till stockholm snart, för då måste ni komma förbi :) Hälsa wille! KRAM

2008-12-30 @ 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback