Bye Bye old friend on wheels

Nu har jag slavat klart för idag känner jag och tänker inte göra ett skvatt mer! Jo jag ska förflytta mig från soffan till sängen så småningom men that's it! Hade ännu en kreativ "skoldag" hemma hos Emma, så nu är vi klara! Tror det blir riktigt bra och kul att redovisa vårt arbete på fredag. Emma bjöd på frukost, massa gott bröd och ostar mm. Jag gillar min studiegrupp och det är jag väldigt tacksam för! :)
När vi väl var klara gav jag mig ut i snöregnblasket och fixade kattkäk så dom överlever ett tag till ;) Sen svängde jag in på några butiker och avverkade ytterligare några punkter på julklappslistan, nu är det i stort sett bara Willyboy kvar! Och vi har ju egentligen bestämt att inte köpa nåt till varandra för att göra nåt kul för pengarna istället...men det är ju så satans trist att inte ha NÅN klapp att öppna eller ge! Så nåt litet får det allt bli.

Idag pratade jag lite med Bianca på facebook, dels så såg jag ett klipp på Valentina när hon skrattar och hon är söt som socker, och sen ett glädjebesked om att det verkar som dom kommer till sommaren! Då får Valentina fira sin första födelsedag i Sverige :) Det vore iallafall väldigt roligt. 


Hade vi haft mer pengar hade vi åkt över nu över nyår, det hade varit kul att få fira nån av högtiderna tillsammans eftersom vi oftast ses under sommartid när vi väl ses...vilket är alldeles för sällan.

Från en god nyhet till en sugig....idag "dog" mazdan mitt på E18 när Wille var på väg hem, och efter lite bogsering försök i snöstorm i en bil utan batterier, dvs utan varningsblinkers och vindrutetorkare så står den nu nånstans mellan kga och khamn, och nästa steg är skroten. Nu får det vara nog efter 17 år och en begravning är på sin plats. Jag kommer sakna dig kära mazda, you have served us well! Nu kan det gärna få trilla ner en splitter ny bil från himlen, tack det vore toppen.

Jag tror mig ha hittat ett motiv för en tatuering jag skulle vilja göra också..........men detta projekt behöver mer betänketid.

Nu är jag ledig i två dagar - tack vare att vi är så jävla bra på att göra posters och gestaltningar! Go team go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback