Dan före ...jullov!

Vilken skön avslappnad dag jag har haft. Började med att lägga mig i ett solarium, vilket aldrig händer annars av olika anledningar bland annat för att jag är för lat för att ta mig iväg men den största anledningen är att det inte är bra såklart men också för att jag blir inte speciellt brun av solarium om jag inte solar 10 ggr typ.....vilket blir dyrt. Men eftersom min hy har bestämt sig för att gå tillbaks till tonåren så tänkte jag att det kanske är smart o prova ett par ggr o se om det blir bättre. Jag köpte även tabletter för hår, hud o naglar igår. Man kan ju alltid hoppas!
Efter solariet tog jag en långpromenad och höll på att krocka med ett rådjur mitt på gångbanan, vi stirrade på varann en stund men sen skuttade bambi så fint iväg. Och jag med. Tog 6694 steg på promenaden det var väl hyfsat.

Efter promenaden har jag faktiskt inte gjort nåt förutom att ta det lugnt. Jag har känt mig lite småsnuvig de senaste dagarna och jag har inte tid att bli sjuk så det blev en liten omvårdnadsdag. Nu har Wille och Tobbe precis kommit hem från en "man to man shoppingrunda" i kstad, båda kom hem med riktigt snygga (och alldeles för dyra) plagg. Nu står wille o lagar mat till oss tre (jag slapp laga, hurra!) och det känns som jag har varit hungrig i hundra år.

Imorrn blir de några timmar skola, sen måste jag leverera två små skruttkatter till mamma o pappa så dom slipper vara ensamma hemma till måndag..........Udda älskar mammas garderober så det blir nog skoj för dom ;)
Sen måste jag packa...kanske (orkaa) ta en solstund till..man ska väl egentligen inte sola flera dagar i rad men yeah hey who cares när man solar typ 2 ggr om året.
Sen är det J.U.L.L.O.V.


Kommentarer
Postat av: cornelia

emma! man ska inte sola överhuvudtaget!!! din hy blir rynihk och ful iförtid! använd brun utsn sol! ett tips från mig...nu ska jag mysa me tove..vi ahr varit på ikea och hon ska sova här! puss o hek

Postat av: emelie

Jag la mig med i solariet igår men ja...det syns ju inte direkt...jobbigt.

Skönt med jullov för dig,själv går jag och är livrädd för magsjukan el liknande då jag känner mig lite halvträlig..har en känsla av att jag ska drabbats av nåt sånt på jul i år...!

Kram

2008-12-18 @ 08:36:10
URL: http://amlan.blogg.se/
Postat av: Anna T

ha en skön dag:)

kram

2008-12-18 @ 12:10:24
Postat av: Julia

Lämnade bara en liten kommentar så du vet vilka som läser^^

2008-12-18 @ 12:18:13
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Mia

Söt julkisse då!!

Julklapp kanske??? Till mej kanske??? ;-)

2008-12-20 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback