Vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

Inatt hade jag en väldigt underlig dröm. Jag var för det första man. Eller en kille...kanske 28 eller så. Jag och min bästa vän (hör och häpna:) Håkan Hellström blev kidnappade av en kvinna som höll oss fångna i en lägenhet och hon mer eller mindre torterade oss och vi fick ingen mat. Jag (eller den manliga versionen av mej) grät och Håkan försökte trösta mig. Sen kommer jag inte ihåg mer. Vart får jag allt ifrån?

Hade ännu en underhållande lektion idag och summan av all undervisning är: Hands on. "Fantasi är konsten att se sådant som ännu inte finns" & sist men inte minst: " Jag får mail. Alltså finns jag".
Känner inte ni också att ni vill bli förskollärare?! ;)

And here is to the americans! Look at the lovely weather we have! (or not) The first two is from my university this morning.

And the annoying snowcat!



Kommentarer
Postat av: hellen

söta lilla snökatt.)

gött det ser ut med snö du. här föll det ner något liknande i förmiddags men tittar man ut nu skulle man kunna tro att det bara var en illusion.



pusskram - snart är det jul!

2008-12-11 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback