Brain Freeze

Jag sitter och knaprar på riskakor som Mia och jag inhandlade till vår pluggstund idag. Väldigt längesen jag åt dessa smuliga saker men det smakar ganska gott faktiskt. Något annat som är väldigt gott är physalis - som söta sofie brukar göra, så skulle jag också gärna ta med mig physalis till föreläsningarna men jag tycker man blir så kletig om händerna....det handlar om stora problem här i livet, det vet ni va?

Annars då?
Joda, ännu en tisdag är snart förbi och tisdagar är inte min favoritdag så det känns ju alltid välkommet att det blir onsdag. Tycker det är full rulle hela tiden vilket i och försig är trevligt men ibland hinner man inte riktigt med allt man skulle vilja hinna med. Man är ju som bekant aldrig nöjd! Igår var det SOL (för er som inte vet vad det är så är det den där stora gula bollen uppe i himlen som vänligt visar sig nån enstaka gång om året) och jag bokstavligt talat rusade hem och bytte om och tog en välbehövlig promenad, jag kände mig väldigt levande och lättsam där jag gick med I-poden i öronen. Vad spelar jag just nu? Bra fråga, jag är trött på all musik igen - torka! Så jag håller mig till det trygga älskade counting crows för fulla muggar. Lite Lykke Li, lite Maia, lite killers,lite deportees,lite kent..ja osv...och så var det nån (freeeedrrik) som sa att det skulle vara sol idag med men hoppsan kerstin va fel han hade. (hoppsan kerstin?! mia för fan)
Men detta till trots spatserade jag och Mia runt i kstad på en powerwalk, kul att gå nån annanstans än höla.
Nu har jag landat hemma och har hunnit springa 5 varv runt runt med ett snöre och två katter efter mig (deras powerwalk) jag har även slängt ihop nåra scones. Men nu orkar jag faktiskt inte mer idag.

Hjärnan går på halvfart (märks det.?..med tanke på all onödig information jag spottar ur mig i skrivande stund..)
Jag känner för att gå hem till mamma för lite mammakärlek....men hujedamej för att dra på sig skorna än en gång idag. Får helt enkelt nöja mig med lite mammalove over the phone.
Så får det bli!

"If you don't like something - change it. If you can't change it - change your attitude. Don't complain."

image317

Moahahahahaha. Klaga? jag?
Klagoarmbanden har anlänt förresten.Det var ju inte direkt igår jag beställde dem.
Nu vet jag inte om jag har lust att använda det.
Tuuudles.



Kommentarer
Postat av: helen

HAHAHA
jag fattar inte
alltså, har du beställt dom där armbanden?

men jag diggar budskaper. det är en schysst inställning!
att klaga är som att undra varför man blivit fet när man bara legat ner och enbart ätit smör direkt ur kartongen i en månad.

Postat av: Anna

Du är perfa:)
kram

2008-02-13 @ 20:36:46
Postat av: fredrik

hej min solstråle. ladda hem några låtar med cky, du blir inte besviken!

2008-02-13 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback