Easy come - Easy go

Idag har jag jobbat. Väldigt lättförtjänta pengar måste jag säga. Promenad i solen, laga lite mat, äta lite mat, o sen hem igen i stort sett. Imorrn gör jag om det. Måndag med. Men det är faktiskt bara roligt.

Sen har jag vart på sjukhuset där min söta lilla mormor ligger...vi väntar på prover så får vi se hur det blir..förhoppningsvis får hon åka hem snart. Människan är snart åttio år, och har inte en enda rynka i hela ansiktet. Hon rekommenderar att slänga tvålen för er som använder tvål. :)

Jag är astrött så jag ser fram emot att falla handlöst i soffan snart och INTE titta på melodifestivalen.

När tentan är avklarad ska jag dricka en relativt stor mängd alkohol. Det ser jag fram emot.
Have fun kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback