KKK

Kristinehamn - Karlstad - Karlskoga. Det är mitt liv just nu.
Tenta 3/3 och aldrig har väl tiden gått så fort som den gör nu bara för att det är SÅ mycket som ska hinnas med. Som tröst har jag beställt nytt soffbord, ny vardagsrumsmatta och nya gardiner..............................man måste ju belöna sig då och då :)

Jag tackade ja till jobb lördag, söndag och så jobbade jag igår och igen på torsdag. Ska bli skönt att få liiite extra nästa månad, och det lär behövas.
Oavsett hur det går på tentan ska den firas bort med en festkväll på boda borg är det tänkt. Kan bli allt mellan galet och helgalet. Och framför allt, väldigt roligt.
Känner mig stressad fast samtidigt känns det som jag har krupit in i ett skal av komalugn, det är bara o vänta o se om jag vaknar ur koman så småningom. Vore dock ganska skönt att göra tentan med komatillstånd, kanske jag fokuserar mig iaf.

Nu ska jag sätta på wille kopplet och ta en välbehövlig kvällspromenad! ;)

Kommentarer
Postat av: helen

jag vet inte? är harsprånget för ungar? jag tror inte det fatiskt, kom igen det kan bli kul! :)

2008-02-21 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback