Men sluta snöa!

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl inte roligt hurra.......
Kollade på resor igår, och Florida kan bli en aning dyrt för min stadiga studentekonomi......wille ringde just och hade hittat något billigare till Kap Verde. Ge mig ge mig ge mig..........

Hade en utomordentligt trevlig lunchdejt med madde igår, var roligt att ses o prata massa strunt. Hon funderar även på att joina mig på gymmet och det skulle vara väldigt kul.
Tog även en sväng förbi Willes pappa igår och lekte lite med Albert som lärt sig nya trick, han blir allt duktigare han med och kanske något lugnare...lite iaf.
Tog chansen att bjuda tillbaka lite till mamsen o papsen igår kväll, känner att jag ligger efter lite i tacksamhet..så vi köpte med sushi och mat från japan-koreanska restaurangen här i stan som är faktiskt riktigt bra. Har annars lite svårt för de asiatiska köken här i stan och övriga småstäder för det smakar så "försvenskat" men den här funkar bra.

Nu inväntar jag helenbesök och det ska bli trevligt såhär i snökaoset.

image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback