Min nya pojkvän?

Mina drömmar alltså...det blir bara konstigare för varje gång jag drömer nåt. I natt iallafall, var jag tydligen tillsammans med 50 cent (?!) och vi skulle på nån rockkonsert (än en gång:?!) och så blev vi osams om vem som skulle köra bil för bägge ville dricka öl. Hur det slutade kommer jag inte ihåg, men hur i hela friden kom 50 cent in i drömmen kan man ju undra. image315
Natten innan det vaknade jag typ två sekunder efter jag somnat av att jag skrattade...wille undra vad jag höll på med, men då hade jag drömt att Mia gjorde roliga miner uppe på nåt tak...herregud.

Fredag idag. Mycket efterlängtat. Jag har vart o tränat, och ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag ta en sväng på stan. Funderar även på att baka foccacia i eftermiddag, det var det som helen bjöd mig på häromkvällen och det var så jäkla gott. Igår blev det lite presentjakt till fröken Anna, och efter det tog W och jag en fika med Mia och Tord och Theo som är det sötaste som går på två...väldigt små ben.

Är det nån mer än jag som tycker att idol-amanda låter väldigt lik sångaren (som för övrigt är manlig) Maroon 5? Just i början av låten så tror jag varje gång att "jaha nu har maroon 5 gjort en ny låt" men sen inser jag återigen att det fortfarande är amanda som verkar ha druckit en whiskey för mycket, möjligtvis rökt lite på det också.

Enjoy your freakin' friday folks. ♥


Kommentarer
Postat av: helen

jag drömde att jag hamnade mitt emellan två gäng ute i skogen som pekade på varandra (och på mig i mitten) med gevär.
jag undrar vad det betyder? att jag borde gå en "förmedlar"kurs kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback