Söndagsutflykt

Sköna söndag!
Promenad i skärgår'n idag med Tove & Helen - två ganska bakfulla brudar - med te och nybakade muffins!

image319 image320 image321 image322

Gårdagen var en riktig myslördag. Jag o mamsen tog en loppisrunda - gjorde några småfynd! Ska nog göra en till runda nästa helg :) Igår kväll blev det ostfondue o nybakat bröd hemma hos hälen. Det serverades även rödvin som vissa av oss kanske ångrar idag?
Imorrn är det måndag - jag ska till skolan sen måste jag till kga och jobba till 22.
Men som vanligt: ny vecka - nya tag!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Nu är mina ögon helt slut.... tror jag läst hela din blogg! Så nu vet jag mer om dej än du gör själv tror jag! Bra, underhållande läsning! Skriv en bok vettja så kan du bli rik på det och strunta i skitskolan! Men ta med mej på din pengavåg för guds skull! Ses imöra! Take care! Kram Mia

2008-02-18 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback