Underbara fredag

Min sambo har lämnat mig.


Ja,för helgen då förstås. :) Han har åkt på mässa med boda i fredrikstad och kommer igen söndag natt. Så den här helgen blir bara mys med brudarna. Snart kommer Mia hit och vi ska köra lite tentaplugg nåra timmar, sen hoppas jag att vi hinner med en promenad. Till kvällningen kommer Anna och Melvin på lite besök. Och morgondagen har jag och helen tänkt att ha ett litet kalas för tovsan som fyller 25 år på måndag...men då sitter jag i en tentasal och våndas över DNA, molekyler, milankovitch teori osv...Jag ska iaf försöka att få ihop en tårta till stumpan.

Sen tänkte jag även försöka sova ut lite för jag är tröttare än alla andra i hela världen. Det är sant.


image325

Fyllekajorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback