Vilse i teknikens värld

Den här sötnosen blev min igår.
 image326
Och det är ju väldigt trevligt att ha nåt att pillra på och kära papsen fick tillbaka sin mobil som jag har kramat ett tag nu. Men jag är inte den mest tekniska personen i världen och när jag nu ska tanka på lite musik till telefonen så ska självklart min dator krångla. Alltid är det nåt! Jag är så sugen på att fylla mobilen med ny musik och bara gå gå gå till månen eller nåt annat avlägset ställe. Jag förstår inte hur folk kan ta promenader utan att lyssna på musik. Det är och förblir en gåta. Något annat som förblir en gåta är den här jävla datorn som aldrig vill fungera när jag vill göra nåt. Får väl vara tacksam för promenaden jag redan fått idag med Mia, även om det blev en paus när vi "råkade" gå förbi godislagret....

Nej hörrni nature calls!

Kommentarer
Postat av: heen

vilken fiiiin :)

2008-02-29 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback