Weekend ending

Skönaste helgen på länge...fredagskvällen på Mastis var jättetrevlig, god mat, goda drinkar och roligt sällskap. Tror fröken var nöjd med sin födelsedag. Igår sov vi ut utan några som helst stressfaktorer och det var helt underbart faktiskt. W har varit ledig hela helgen och det var inte igår kan jag lova. Var på stan en sväng, sen lånade vi hem en massa nya filmer, bakade egen pizza och bara slappade, lyckan var total ;)

Idag har det inte gjorts alltför många knop heller, rensat ut lite garderober och ätit söndagslunch hos mamsen o papi och det blev även en film. Jag tvingade även upp W på vinden hemma hos mamma o pappa, och jag gick i barndom! Hittade massa roliga spel och gamla barnböcker och leksaker. Riktigt roligt.
Nu bakas det pizza igen...ja så gott var det faktiskt.

Ser inte fram emot veckan, känner en inre stress över skolan och jag vill bara att den här kursen ska försvinna.
Till helgen kommer tovsan hem, och som det ser ut nu blir det utgång i kstad till helgen. Lykke Li spelar och Johanna och Josefine från Sahara Hotnights är Dj's för kvällen. Får jag med mig alla som jag vill ha med mig så blir det en toppenkväll det är jag säker på.

Jag har även en träningsvärk som heter duga och jag tror fan den blir värre för varje dag som går. Enda möjliga är väl att träna bort den antar jag. Får ta tag i det i veckan!
På onsdag får jag även min nya mobil - halleluja. image316



Kommentarer
Postat av: Anna

ni gjorde hela min dag:)
tack för allt my love.
pusskram

2008-02-10 @ 23:57:04
Postat av: Fredrik

Oroa dig inte för plugget. Jag lovar att plugga med dig och Mia inför tentan! Strunta i om du inte hajjar allting, det behöver man inte! Ses imorn, KRAM!

2008-02-12 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback