Baking Goods

Jag känner mig som en sumobrottare och den här tån har förstört mitt nya liv...kan inte motionera som jag vill och när jag ändå måste sitta still kan jag ju lika gärna äta....(eller?) så när stygnen ryker på måndag och det känns bra igen så får det vara nog. Har just kommit hem från Helen och vi åt tårtan jag bakade igår. Som för övrigt inte blev exakt som jag ville men....jag får väl bortse från att det var första gången jag gjorde den...nästa gång ska den bli 20 cm hög istället för typ 5cm....måste ha mindre formar. Den var god iaf och jag tror den var uppskattad! Det enda som blev riktigt B var att jag inte hann få tag på nån snygg garnering, hann inte hem i tid från skolan...oh well dom traditionella gelehallonen fick fylla sin funktion.
image290image291

I julklapp fick jag den nya burberry parfymen, och den gick dessvärre inte att spraya..pumpen var paj. Så jag lämnade tillbaka den till parfymeri L på marieberg där den var köpt, självklart hade dom ingen inne då så dom skulle skicka den till mig på posten. Det här var i december. Häromdagen tänkte jag att jag skulle ringa o fråga vart den hade tagit vägen men glömde bort det. Igår hade dom iaf ringt mig och pratat in på mobilsvaret att det hade krånglat med leverantören därav dröjesmålet men att jag skulle få den imorrn (idag). Och det hade jag fått också, med lite "ränta"! Istället för 30 ML så fick jag 50 ML plus en fin burberry necessär. Tack för det.

One Day More To Go innan heeelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback