Bedövning eller inte bedövning?

När ni är hos tandläkaren eller läkaren, använder ni bedövning då - om ni absolut inte måste såklart?
Jag är bedövning hatare. För bedövningssprutor gör tusen gånger mer ont än själva ingreppet...! Jag har dragit ut kindtand utan bedövning, fixat lagningar osv...men idag då, så kunde jag ju inte gärna fixa tån utan bedövning. König-operationen innebär 4 sprutor på olika ställen av tån, och det gör verkligen ont. Självklart så har jag en tålig kropp så jag får alltid ta en extra spruta...5 sprutor häråt tack! Sen tar farbror doktorn fram den härligt gulvita slangen och "stryper" tån...sen är det bara att klippa och dra och skrapa. Är det inte härligt att få börja fredagen med att ligga på en brits och lyssna på hur doktorn skrapar mot mitt skelettben i foten....skrapskrapskraaap.
Så nu har jag landat i soffan och där lär jag väl sitta i helgen. Med det här vädret så gör det inte så mycket. Lånade hem tio filmer igår plus att jag har en härlig skolbok att plöja igenom så det här ska nog bli bra ;)

image285

Kommentarer
Postat av: Anna&william

krya på dig gumman//puss

2008-01-25 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback