Getting Away With Murder

Usch jag kan bli så irriterad på så lite ibland. Men dessa jävla snorungar som ser upp till alla dem här "maffiagängen" i sverige, det är så patetiskt tragiskt. Det stör mig att ingen bara skakar om ungarna och talar om hur idiotiskt det är. W läser just nu boken "Svensk maffia"...och så mycket påverkan som dem har över polis och allt gör mig mörkrädd. Så jag spyr lite galla över det.

Något annat att spy galla över är att det bara regnar. Och så läste jag på aftonbladet förut att "sommaren kommer bli en supersommar - varmt och torrt. Moahahahahaha. Jag tror det när jag ser det.

Känner mig aningen spänd och frustrerad. Över allt och inget egentligen. Så kan det vara ibland!
Har iaf jobbat nu och det var roligt. Ska ta mig ett nattpass imorrn, men det innebär bara att sova så det bli inte så kämpigt...:)

Min frustration. Det är så mycket mer än det här
så mycket mer än det här
vår situation, vi får se hur länge allting väl bär
nu ska vi klara det här

Det e så, uppochner kan inte få något lugn
känner mig så gammal men ändå så ung...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback