I love my life. Sometimes more.

Idag älskar jag inte mitt liv.
Var hos farbror doktorn som tittade på tån, klämde lite och informerade snabbt att du ska få penicillin och så tar vi en ny operation på fredag.
Jag säger som Mia: Seriously?!

Det ska bli strålande kul att ligga i smärta i helgen, efter det ska jag halta runt i ca 2-3 veckor. Lycka till i skolan, jag kommer att få använda mig av kryckor, för nåra skor kommer jag ju inte att få på mig. Jag sökte på nageltrång på google, och jesus vilken äckelbild jag hittade så jag ska skona er från den.
GlädjeGlädjeGlädje.
image283


Kommentarer
Postat av: Anna

lider med dig hjärtat:(
du och jag och våra tår..aaajjjj
pusskram

2008-01-22 @ 22:04:34
Postat av: Elin

usch usch vad otrevligt, hoppas det läker fort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback