Nytt År - Nya Tag!

Då var det 2008 då. Jag hoppas att det här året kan bli bra mycket bättre än 2007 för det har varit ett segt år tycker jag.
Festen igår var lyckad! Det dök upp lagom med folk, kanske 60-70 pers uppskattningsvis och det gick relativt städat till. Lite fyllekaos blev det när nattamaten ställdes fram och det blev korvkrig i halva lokalen och folk halkade om vartannat på golvet pga senap och ketchup. WIlle halkade i sin fylledimma och dängde huvet i ett bord, som bevis har han ett långt jack längs käken. Fyllekaja! Men det var en rolig syn iaf.
Idag är det städning av lokalen som gäller, fast bara bord och stolar och skräp, sen har vi betalt för resten av städningen. Vi fick in 1550 spänn igår så nu är lokalen betald, thank you for that gött fölk ;)
Jag var dålig på att ta kort igår, men här är iaf "nyårskommittén"!

image269

Hoppas ni alla får en bra start på året! :)


Kommentarer
Postat av: helen

fyfan vilken het festkommitee alltså. wawawooow.

2008-01-02 @ 12:31:48
Postat av: Hanna

God damn we're so hot!! riktigt lyckat vart det ju,och nu nar du skrev om halka:it rings a bell,herregud. nu forstar jag vart alla blamarken kommer ifran..inte bara Tobbe alltsa haha.
jag kanner pa mig att det kommer bli ett skit bra ar!! so don't worry!!
stor kram!

2008-01-03 @ 01:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback