Bröllop

Efter dödshot så är jag tvungen att uppdatera bloggen....så nedan kommer ointressant fakta om vad jag gjort på sistone:

*Jobbat
*Jobbat
*Jobbat
*Umgåtts lite
*Varit på bröllop

Bröllopet var jättefint och tårarna sprutade från höger och vänster på många...Grattis till er Anna & Jesper! :)
Hedström och jag höll tal som vi var väldigt nervös inför men efter några glas bål så gick det ganska så görbra om jag får säga't själv! ;D


Idag är jag skittrött............och har suttit framför datorn alldeles för länge så nu ska jag halsa min cola och sen söndagsstirra på tv:n.
Imorrn ska jag, tove och cornelia till emelie och lilla Olle. Sen ska jag vara hundvakt åt William tis-ons då anna o jesper ska till selma lagerlöf spa och lyxa till det. :D Jobba skulle jag visst göra också.
Nej gud, enough!!

Kommentarer
Postat av: Anna & Jesper

Tack Emma o Wille för ni var med och gjorde vår dag till den bästa.

pusskram

2008-07-20 @ 21:59:39
Postat av: elin

snygg klänning hon hade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback