Doggystyle

William the dog and I har just varvat ner efter en powerwalk på morgonkvisten, mycket härligt. Kanske borde hundvakta lite oftare? Jag behöver ett dragplåster :)
Sovit gott i natt har vi gjort också, och imorse när jag hade vart på toa och kom tillbaka till sängen så var det minsann en herre som hade snabbt som ögat flugit upp i sängen, trots mamma anna sagt att det fick han inte. Men Emma har dessvärre inte samma disciplinering på varken sig själv eller William så vi låg kvar en stund o "mös" :D

Jobbet ringde och våra scheman stämmer inte överens, jag skulle börja 15 idag men enligt jobbdatorn så skulle jag börjat 10..margareta ringde kl 11 och frågade om det hade hänt nåt...? Nej jag äter frukost svarade jag medan hon snabbt förklarade att jag skulle vart på jobbet för en timme sen. Men vi konstaterade att schemat har blivit ett kaos och inget stämmer så jag ska snart åka dit, några timmar tidigare...eller senare hur man nu väljer att se på det.

Anna & Jesper verkar haft det toppen på Selma Lagerlöf Spa, bubbelpool och yoga och behandlingar...det låter som nåt för mig :)
Men prinsen här hemma har väntat på sin mamma sen hon åkte tror jag så det blir nog kalas det med!

Igår var vi hos lilla Olle (ja emelie med såklart) och han hade allt växt lite sen jag såg han sist, men han var lika söt än ;)
Tove och cornelia övade lite på mammarollen och det togs kort från början till slut, även under ammning! Det får jag lägga ut när jag kommer hem. (Nej emelie inte korten där du ammar...:)

Just nu älskar jag att vädret börjar ta sig i kragen och att det ser ljust ut för min och annas roadtrip på måndag! Måste hinna göra en roadtripskiva och baka lite bröd och bullar igen kanske?!
Hedström, hur går det med boendet? Du har väl inte bara Iron Maiden i huvet hoppas jag ? ;D

Nu blire pusskalas på william en stund innan jobbet hägrar.
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback