Hundliv & Strandliv

Natten var lugn och jag sov typ 2h när jag kom hem imorse, och sen bar det av ut till revsand för sol och bad! Det har vart en otroligt skön dag. Tove hämtade upp mig och hon hade fixat lite fika med, smörgåsar, frukt och kaffe och kaka ;)
I revsand mötte vi upp Martina och hundarna och låg på den lilla privata "plätten" vid den lilla båthamnen. Tove ska ju dessvärre jobba imorrn men för min del får det nog bli revsand imorn med, det är så skön sandbotten och vattnet är alldeles lagom! Inatt är ju sista natten på ett par dagar, så imorrnbitti funderar jag på att skippa sovstund och åka direkt till solen. Och imorrn natt kommer bejbi! Vi har funderingar på att åka till Koster lör-mån, mamma o pappa ska vara där lör-lör men eftersom jag jobbar igen på måndag kväll så hinner vi inte vara där längre men det är soo much better än inget alls. Jag kan inte gå en hel sommar utan mitt paradis...så det får nog bli så. Tove har sagt att hon kan vara lite kattvakt och då får man ju passa på :D


Legolas ville leka mest hela tiden


Lego & Zazza busar


Tove visar upp sin bästa beachfrisyr a'la charlies änglar


The beach


Marina slappar i sola'


Voíla! Ser ut som jag har stans största höfter men det bjuder jag på ;)



Mm..prettypretty


Tove badar


Nu har jag dock en jävla huvudvärk som jag tänkte utrota med massa citronvatten för tabletter har jag visst inga hemma.
Sen work work work!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Satan så fin hund.. Skönt att Wille e hemma nu kan jag tro :)Grillning någon dag kanske? Ha det! Kram

Postat av: salvatore

ciao...this is my dog!!! o my god! can u pls send me some pics if u have more!! finaly....i miss him...salvatore.

2009-12-01 @ 04:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback