I'm walking on sunshine!

Idag har jag gått emot strömmen och har i stort sett hållit mig inomhus....eller jag var på jobbet mellan 10-13 och då satt vi ute hela tiden så jag har fått min beskärda del av värmeslag idag...och idag var en sån där dag då jag inte längre kunde ignorera tvättkorgen som inte ens syntes längre pga all tvätt och resten av palatset kändes allmänt skit-skitigt så jag tog tag i det och har precis satt mig ner lite smått trött i ryggen och hungrig! Men då kan jag bara slappa och njuta av vädret i morrn hela dagen när jag är ledig! Ska bli najs.

Jag försöker smida ihop en blandskiva till roadtrippen men jag har lite idétorka just nu så jag sitter och tittar på p3's spellistor för lite inspiration...allt av intresse är välkommet ;)


Estella ville följa med till jobbet :)

Cornelia & Tove övar inför framtida mammaskap

Lilla Olle, hos tove. Dagen till ära iklädd bodyn som jag köpte :D

Liten liten skrutt

Mamma Emelie ger magdroppar:)

William njuter av kvällsluften

Morronmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback