Julafton!

Bejbi är hemma igen och det känns väldans bra :)
Det kändes som rena rama julafton när han överöste mig med presenter, och presenter i all ära men jag är mest glad över att ha honom hemma igen! Ikväll ska vi till tove och grilla lite, och ta några öl eller glas vin :D
I förmiddags var jag hos Emelie och fick träffa lilla Olle för första gången, söt som socker och en riktig go'bit! Kul att träffa Emelie också, det var ett tag sen och jag har saknat våra samtal.


Vad säger ni, ser jag ut som en tänkbar mamma? ;) Lilla söta Olle (lik sin mamma!)


Presentdags! Vännerboxen, 2 musik DVD med Gwen och FF & två fina halsdukar (äkta burberry såklart ;)


Nya joggingskor! Passade perfekt


Levis "converse" i skinn, pretty nice if you ask me.


Vanliga vita converse


Rosa & svart peak jacka


Abercrombie & Fitch top, paul frank linne och abercrombie mjukis shorts :)


Mysbrallor, abercrombie & fitch såklart ;D


Vinterställ i peak performance också tvättäkta vara ;) Men väldigt fint.


Ny väska, får plats massa skolböcker..


Hotpants i massor!


Sötvattenpärlor, örhängen i rosa & vitt, halsband och armband


Guessklocka!


Märks det att vi gillar abercrombie & fitch?


Tag Heuer klocka, vet att Brad Pitt gillar dom :)



W hoppas studsmatta


Med Oliver :)

Skön men väldigt varm dag...!


Kommentarer
Postat av: Anna

ååå vad söt han var lilla olle,vilken fin bild:)



åååååååååååååå igen vad fina saker..peak jackan gilla jag bäst så klart;)

nu ska jag till hanna o flickorna en stund.

kram

2008-07-04 @ 17:57:07
Postat av: emelie

Mycket fint hörrudu...

Kul o ses igen.Ha de gott sp hörs vi.Kram

Postat av: emelie

Mycket fint hörrudu...

Kul o ses igen.Ha de gott sp hörs vi.Kram

2008-07-06 @ 19:40:25
URL: http://amlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback