Nattugglan

...jag sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken....än så länge går det bra. Har just hällt i mig en mangosmoothie för att ge kroppen lite energi....får väl se hur det blir med den saken!
Jag fick iaf en trevlig överraskning av Therese förut som iaf förstår schemat till skillnad från mig, jag är ledig imorrn OCH torsdag - Hurra! Jag trodde att jag bara var ledig torsdag. Så imorrnbitti när jag slutar så ska jag göra samma sak som jag gjorde idag, åka hem till mamma o pappa och lägga mig för att sova några timmar, dom är ju på koster så det är knäpptyst där så imorse lyckades jag sova i 4½ timme! Inte illa. Slipper wille gå på tå också. Omtänksam som jag är ;)

Imorrn ska det bli fint väder och jag har playdate med tove och helen.. (ska bli skoj. Idag var en skittrist dag, jag har bakat pain riche, gått en kortis och stirrat i taket känns det som. Men man blir ju så seg!

Jag tror aldrig en natt har känts så lång som denna...bara sex timmar ca tills jag får sätta mig i bilen och rulla hem i komatillstånd till höla igen. Och nu skriver jag här bara för att ha nåt att göra...kanske skulle ta o sluta med det..
Hoppas ni sover gott allihop! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback