Väderschizofreni

Det är lika överraskande varje dag att vakna till ett väder som inte kan bestämma sig! Sol, regn, sol, regn blablabla...
Men mina lediga dagar var iaf toppen, det var sol och bad på schemat båda dagarna. I onsdags var vi ute i ninas stuga ute vid baggerud, väldigt fint ställe! På kvällen var det tal om att åka in till kstad och sommarplaza men det som i början var typ 8 tjejer slutade med 3 tjejer och vi drack lite vin och tog oss ner till ankaret istället...haha...
Igår var det meningen att vi skulle åka till Gustavsvik men solen bestämde sig till slut att komma fram och vi styrde bilen mot degernäs istället. Med oss hade vi Oliver och väl på stranden fick vi sällskap av Tobbe & Jenny, My & Alfred. På kvällen blev det grillning hemma hos Tobbe...det var en ren frosserikväll och jag var nästintill spyfärdig fortfarande när jag vaknade imorse. Inatt ska jag jobba och just nu spöregnar det så jag tar det lugnt och bakar lite bullar till anna och jespers dag om en vecka! Tobbe o jenny jobbar för övrigt med godis i norge just nu, och hade fått hem en sjuk mängd godsaker hem så när vi åkte hem fick vi en full ICA kasse på godis....det bådar inte gott för mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback