Butter, trötter ...emma?

Jag har blivit avokadoberoende. Favoritsnackset jag har just nu är knäckemacka med kalkon, skivad avokado och örtsalt...det känns som om jag skulle kunna leva på det en lång tid framöver. Ska dock försöka låta bli...kan ju bli något näringsfattigt.

Bortom det här avokadoberoendet så känner jag mig något trött i sinnet och skulle vilja ha en liten paus i tillvaron för att ta några djupa friska andetag...eller kanske en hel natts sömn kan hjälpa - vilket som. Energin är lite låg och ja...jag känner mig inte på topp idag. Förhoppningsvis blir det bättre imorrn...ska starta dagen med en promenad runt hultet har jag tänkt. It can only be good.

Idag har det blivit lite Valentina shopping, 2 bodies blev det iaf som ska skickas iväg imorrn. Söta lilla bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback