Yawn!

Totalt meningslös dag måste jag säga. Somnade typ vid halv nio imorse efter en sinneslöst trött natt...sen vaknade jag vid 12 och gick upp men ändå orkade jag inte göra speciellt mycket vettiga saker. Var på god väg att baka bullar men orken tog slut efter att ha gått igenom om jag hade alla ingredienser...så jag gick hem till mamma o pappa istället och la mig i solen men det blev nästan för varmt...så jag pratade med anna i telefon typ 40 min för att sedan prata med mia i 15 min...Sen tog jag en omväg hem för att få lite luft. Väl hemma flög energin på mig som en inbrottstjuv och jag började skura hela köket och bytte gardiner i både kök och vardagsrum. Seriöst, kan jag inte komma på nåt roligare?? Men alla jobba ju idag så det var liksom till att roa sig själv. Mamma kom och hälsa på en stund och nu har jag just sjunkit ihop i en hög i soffan med en mango/banan/linfrö smoothie...yumyum.

Om en timme bär det av till jobbet igen.
Jag är lite willekrank också. Men imorrn är det onsdag...och som rutin kommer torsdag därefter :)
 

Men the icing on the cake är iaf att tove är ledig imorrn och vi ska spendera dagen på beachen med picknickkorg. Så jag ska sova i skuggan på en filt tänkte jag. Fast okej, litegrann hemma i sängen först. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback