Barnsligt värre

Efter ett f22 minuter försenat tåg kom äntligen Mia & Theo fram till höla, där vi tog en kort sväng på stan - där Theo fick en glass av mamma och en åktur i ett kul tåg av "tant" emma (eller tok-emma som theo kallat mig hela dagen). Därefter gjorde vi ett himlans kulinariskt besök på McDonk för lite lunch och efterrätt. En kort promenad och sovtur vs. spya så var det dags att åka hem igen till karlstad, vi åkte i min rallybil som theo så snällt kallade golfen.



Jag är dödstrött just nu och vill bara att nån (wille) ska packa åt mig och greja med mina kläder. Han är faktiskt en hejare på att packa.  Han och fredrik har hållt på en längre stund nu och menat på att det krånlgat med våra biljetter till Where the action is, anna och jag närmade oss bristningsgränsen när det hela avslöjades som ett grymt skämt. I am not in a joking mood för gudsskull!

Jag ska lägga mig pladask på golvet tills Wille kommer hem och vägra röra mig tills han packat åt mig.


Kommentarer
Postat av: Kofoed

Lättlurad Kalle-Koskit!

2008-06-12 @ 17:11:23
Postat av: Emma

Vänta ni bara. När ni minst anar det..!

2008-06-12 @ 17:30:10
Postat av: nameless

Himla vacker unge...hans mamma måste vara fantastisk!!!

2008-06-24 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback