Du gamla - du fria?

Igår slog det mig när vi kollade på matchen att jag inte kan Sveriges nationalsång. Excuse me, men det är väl ändå obligatoriskt att kunna efter 26 år i livet? Jag kan ju nästan The Star Spangled Banner bättre. Shame on me!

Idag känner jag mig lite piggare, igår var en dag av komatillstånd. Om en timme ska jag skjutsa lilla farmor till sjukhuset för lite provtagning sen tänkte jag sätta mig på bussen till kstad och luncha med Mia & Fredrik om han kan släppa ps3 fixeringen. Imorrn är det dan före dopparedan, med andra ord dan före sthlm! När jag lyssnade lite på Håkan igår kom jag på att jag faktiskt råkade träffa människan en gång när jag, helen och Mr. P skulle på hans konsert i Oslo. Vi gick runt och letade efter konsertstället och tillslut frågade vi första bästa person och en sek senare slog det oss att det var Håkan himself  vi hade frågat. Ett lite weird moment såhär i efterhand.
På lördag hoppas jag att det är fint väder när vi ska se FF, sahara, hives, queens of the stoneage...osv. Vädret ser något misstänksamt ut dock.

Anna, vad packar du med dig?!
Jag funderar iaf starkt på att köpa en av H&M's hysteriska regnkappor, just in case.

Å jag får myror i brallorna när jag tänker på den här helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Medresenär 1

Har precis kollat väderprognos för att underlätta min packning som ska ske inom kort, men inte blev jag klokare på den vill jag lova. De visar juh iofs en sol längst till höger men regnmolnen ligger farligt nära.. Hmm, jag tror iaf jag skippar regnkappa o är lite wild and crääjzyy! - Äre festival så äre o inga blir gladare än W o F om de får se en wet tshirt contest med oss två =)

2008-06-11 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback