Fairyplum sugar? ;D

Helgen har vart helt suverän, jag har fortfarande träningsvärk i skrattmusklerna :D
Bortsett från några små skavanker såsom regn,  och en missad stund av håkankonserten så var det längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort i helgen. Jag har även druckit den godaste strawberrydaiquiri nånsin..Mmm mm.
Jag skulle lägga in lite bilder hade jag tänkt men min kära sambo hade visst tagit med kameran på sin lilla trip med boda, så det får la bli imorrn eller så.
Imorse somnade jag om när wille gick hemifrån och det var så himla skönt o bara sova ut. Efter en stund vaknade jag av det värsta regnovädret på länge, det var nästan så det kändes som taket skulle brista. Men det får gärna fortsätta regna idag när det ändå har börjat. Jag har just vart och handlat (massa frukt och grönsakar, linfrön och bönor, så dietisten kan vara lugn;) så nu ska jag ta det lugnt och invänta att mamma slutar så blire en kvällspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback