Festivalkompott

Jag insåg att det inte var så mycket "festivalbilder" utan som vanligt har man tagit på samma människor som vanligt, men kul va're oavsett!



Nu väntar jag bara på att paret oslo ska skicka över lite bilder som dom tog med fredriks superkamera.
Några bilder är från fredag kväll efter Håkan Hellström då vi käkade i kungsträdgården och den goda daquirin avnjöts. Sen är vi så söta allihop i våra regnponchos och regnfrisyrer ;D
Eftersom Anna lekte Björn Gustafson titt som tätt under resan på kommando från mig oftast för jag tycker hon härmar han så bra så har jag väldigt roliga kort på det men vet inte om det är godkänt att jag lägger upp dom så jag tror det är bäst att låta bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback