För trött för rubrik

Oh godness va trött jag är idag. Var uppe och slängde i tvätt tidigt imorse, somnade om 45 minuter, hängde tvätt och sen powerwalk med T & H, det tog halva promenaden innan jag kände att jag hade nån power i mig överhuvudtaget.
Sen inhandlade jag sill och potäter till lunch, samma som igår! Jajemen vi bojkottade pizzan för sill :D
Nu har jag sovit en kort stund på soffan och känner mig fortfarande sjukt trött. Tur för mig att jag har äran att vara vaken hela natten då! För idag börjar sommarschemat, och jag kör 10 vakennätter - tjoho! Inte riktigt i sträck dock.
Men det brukar vara ganska gött om alla sover bra. Ska läsa böcker, titta på film och kanske kanske händer det att jag blundar ett par minuter. Imorrnbitti 07.15 går jag av och då ska jag hem och sova, och eftersom sommaren påstår sig komma imorrn så tänkte jag åka hem till tove när jag vaknar och fortsätta sova i hammocken :)


Fick just godnattmess från W som nu ligger på ett tåg på väg till Peking. Skumt det där med tidsskillnader ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback