Friday I'm in love

Fredagar är verkligen veckans bästa dag. Visserligen är det lördag idag men gårdagen var supermysig. Tove, Patrick, William & jag åkte ut till revsand och badade hela dagen. Sen åkte w och jag hem till mami&papi och lagade mat till oss alla. Grillad fläskfilé och helstekt färskpotatis. W passade även på att freebasa lite så han gjorde en förrätt och efterrätt också. ;) Vi rullade hem några timmar senare. Idag är det bröllopsdags igen. Denna gång är det Victor & Fridas tur. Vi kommer att gå på ytterligare ett bröllop i juli ------> Mr.Törs...& Fröken Svenssons! Så att gå på tre bröllop på ca 2 månader tycker jag är ganska bra jobbat!

Idag har jag dock vaknat av ont i halsen och en viss tjockhet därtill. Jag fattar inte riktigt vad vitsen med att operera bort halsmandlarna var när man ändå har lika mycket besvär...?! Det regnade också nyss men nu lyser solen och en underbar mörk åskhimmel vilar ovanför oss....hm...Fridas och Victor utomhusvigsel får kanske tas under tak?!

Några få skärgårdsbilder från häromkvällen
mitt nya nagellack matchade nästan rosévinet ;D

Anywho, have a nice saturday people.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot att ha dig närmast på vår dag:D

pusss

2008-06-07 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback