Happy birthday to meee!

Idag blir jag gammal och 26 är bara en ålder där allt blir dyrare så jag låtsas att jag fyller typ..18. Eller iaf 20.
Jag ska spendera den i baggerud där jag inte vart på typ 10 år. Jag ska sola, bada och picknicka lite med W. Ska bli väldans trevligt. I lördags firade jag lite med släkten och eftersom jag är en otroligt fattig student så blev det presenter i form av en massa sedlar vilket alltid är uppskattat. Ett fint trevånings kakfat fick jag av storebror och elin också, det gör sig väldigt bra i köket!

I fredags fick jag även en ring på fingret av min kära sambo, så nu är jag medlem i det förlovade landet. Det känns ovant, men bra :D Jag har ju som tidigare nämnts aldrig varit giftastypen och vi får väl se om det ändras om några år, men det traditionella giftermålet inom ett år kan ni glömma ;) Ringen är iaf väldigt fin, vitt guld med 5 safirer eller vad det nu är, som W har designat själv med hjälp av en smyckesmed. He's a romantiker den där.

Lördagskvällen spenderades med anna och fredrik och senare även några kompisar till anna, vi grillade och drack öl och sen blev det en sväng runt fastingen som är lika töntigt varje år.
Igår var anna och melvin på besök i sta'n och vi tog en glass i skärgår'n, och det slog oss hur fint kristinehamn faktiskt är på sommaren. Då gör det inget att man bor i en småstad känner jag.


Nu ska jag förbereda vår picknick, sallad, bröd och meloooon.
Ha en solig dag på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS på din dag och grattis till förlovningen.
Ringen var underbar:)
pusskram

2008-06-02 @ 10:04:10
Postat av: emma

Tack söta du :) Hoppas vi kan ta en lunch i veckan o planera lite bröllop då. Inte mitt, utan ditt! :D

2008-06-02 @ 10:11:47
Postat av: Christel

Åh, Baggerud! Har haft husvagnen uppställd där hela min uppväxt! Härliga ställe!:)
Grattis förresten!

Postat av: helen

grattis och grattis och grattis! :)
gud så roligt!

jag sitter inspärrad med massa skolarbeten, känner mig galet inspärrad och osocial, men det får vi ta igen när skiten är över!

grattis igen!

kisskiss

2008-06-02 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback