Horisontalläge...

är vad jag befinner mig i idag. Bakis och så otrooligt jävla seg. Bröllopet var trevligt och det första rödvinsglaset intogs ca 15.30 och innan det var det lite champagne. Jag tror jag slutade dricka runt....halv ett kanske?? För när bröllopet "dog ut" så skulle ju självklart jag och wille till statt, energiska som få. Halv fyra var jag i säng efter att ha diskuterat med taxichauffören om att det var ovanligt dyrt mellan kga och khamn, men han vill inte höra på det örat så vi fick snällt betala...vad det nu blev.

Halsontet är kvar och det eskalerar för varje timme, jag funderar starkt på att slå en pling till vårdcentralen imorrn och se om dom ser nåt...mitt frikort går ut på onsdag så det är bäst att passa på. Hahaha
Imorrn ska jag för övrigt dra ut en visdomstand också. Kunde inte bli roligare känner jag!

Dagen har jag spenderat hemma hos mamma o pappa, efter att jag vankat runt i lägenheten efter något ätbart i flera timmar...så drog jag dit och kom lagom till maten såklart. Familjen har ju ätit runt samma tidpunkt i alla år så det var kanske inte så svårt att räkna ut att maten var klar..oh well. Fruktsallad blev det också. Sen gnällde jag så mycket över mitt halsont att pappa slutligen satt sig i bilen och åkte och köpte glass till mig. Spoiled? Inte jag inte. ;D
Har ett visst krav efter onyttigheter idag


Nu sitter jag i komatillstånd och måste snart resa på mig för att fixa lite pancakes tänkte jag. Med grädde och sylt bara för att jag kan! Ja så fåre bli.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du :)tvillingar? Ja då får man vara nöjd. Hon e ju trots allt 9 år yngre ;)

Det e bra inne på Karlskoga.. tror dock att jag ska rikta in mig på din linje lite. Allt bra med dig då? Förutom bakfyllan ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback