Sex and the Höla?

Har haft en kanondag med Mia i kstad. Vi började med lite shopping och jag fick som present av Mia att handla på mig lite grejer som vi skulle använda till vårt lilla hemmaspa vi hade lite senare på eftermiddan, det blev lite läppglans och faktiskt ett par väldigt söta örhängen :) Mia gjorde en väldigt god lunch och sen var det dags för Sex and the city som jag tror att majoriteten av alla tjejer har sett vid det här laget?! Jag har ju inte varit ett SATC freak som många andra, men har ändå sett de flesta avsnitten. Jag hade iaf inga förväntningar på filmen överhuvudtaget men jag måste säga att den var väldigt bra! Jag hamnade i nåt slags djuptänkande kaos efteråt, eftersom filmen handlar mycket om relationer i olika slag så blev det att jag tänkte igenom mina relationer som jag har i mitt liv. Och då menar jag vänner, inte pojkvänner. Att man har olika relationer till alla sina vänner, och att varje relation håller något särskilt. Jag längtar efter alla mina vänner och önskar vi alla kunde sitta ner och bara umgås så ofta som vi bara kan, men ni är ju så förbannat utspridda. Hur som haver, så är det viktigt att inte glömma bort att vänner är otroligt viktigt att ha och att vårda den relationen precis som vilket kärleksförhållande som helst, för ni är ju mina flickvänner....och pojk-vänner ;)
Tack Mia för idag och tack Tove och Cornelia för en mysig kväll igår.


NajtNajt


Kommentarer
Postat av: "Samantha"

När Wille läser om att du kallar dina vänner (inkl mig!) för flickvänner lär hans vilda fantasier gå igång ordentligt, haha!

2008-06-24 @ 17:43:59
Postat av: Anna & william

vi ser framemot att träffa dig i helgen!!!

även om vi inte hinner ses så mycket så är du vår favorit:)

puss från kga

2008-06-25 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback