Summer LÖV

NU har jag sommarlov! I en månad sen startar jobbet en dryg månad. Ska bli så otroligt skönt att vara ledig ett tag.
Hade mitt sista seminarie idag och det gick bra - väldigt skönt att slippa ha saker hängandes efter sig. Födelsedagen var väldigt skön, jag och W låg ute i Baggerud ett par timmar och solade och tog årets första dopp! Det var faktiskt riktigt behagligt. Jag fick en jättefin blombukett
och hela nästa helgs sthlmsbesök betalt och det var vääldigt uppskattat med än en gång tanke på min obefintliga ekonomi.

Har inga direkta resor inplanerade på mitt lilla lov förutom sthlm nästa vecka då förstås, ska bli kanon :) Kan såhända att det blir en kort visit till Toves stuga nästa tis-tors som jag just nu inte kommer på vart den ligger men utanför Gbg är det väl iaf! Sen kanske det blir nån roadtrip eller så. Om allt går som planerat kan det bli en sista minuten innan skolan börjar..hoppas hoppas.

Efter att Fröken Sager efterfrågade en bild på ringen så..here it comes
Men nu ska jag inviga sommarlovet med att ta en powerwalk med tovsan i skärgårn! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ett toppen sommarlov:)
kram

2008-06-03 @ 19:52:24
Postat av: Hanna

Superfin!!!vad roligt!!!bra jobbat Wille!!
Njut av sommarlovet vannen!!you're worth it!!
stor kram!!

2008-06-05 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback