Härliga dag

Min bejb klarade fystestet till polishögskolan idag: HurraHurra:)

Jag däremot har inte gjort mycket fysiskt idag. Hade en mycket mysig lunch med Mia & Fredrik,
käkade på Vero och jag vandrar mellan samma rätter varje gång :) Jag fick den sötaste presenten jag nånsin sett, eftersom jag är lite utav en Bree van de kamp och bakar o har mig för det mesta så fick jag det här söta decilitermåttet! Så nu får jag att ta o baka en kaka till dom tror jag. Igår bakade jag världens godaste tekakor, enligt mig själv då förstås.


Tyvärr kunde jag inte sluta äta.
Mia har även lovat mig en tjejdag då vi ska hitta på grejer och avsluta dagen med Sex and the city premiären, looking forward to it honey!

Nu har jag provat en miljard outfits inför helgen och inget känns bra så jag lägger det på hyllan tills imorrn, nu ska jag gå och hyra mig en film! Imorrn kommer Mia och Theo på besök, Theo ska åka tåg för första gången i sitt liv, sockersöt.

Kommentarer
Postat av: Anna

vaaaa sex and the city premiär utan mig:(

2008-06-11 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback