Dom som missade engelsklektionerna...

...så kan det bli en del direktöversättningar ibland, och dom här sitter på väggen på toa där jag har min praktik o jag skrattar ihjäl mig varje gång jag är på dass.

Han är bortrövad - he is away-assed

Jag har fått sendrag i min vad - I have got a latepull in my what

Jag anar ugglor i mossen - I suppose owls in the swamp

Ingen fara på taket - no danger on the roof

Hur mycket är klockan? - How plenty is the bell?

Är det överhuvudtaget möjligt? - Is it overheadtaken possible?

Jag har aldrig hört på maken - I have never heard on the husband

Det ger jag sjutton i - That I give seventeen in

Sköt om dig - Shot around you

Se dig inte om - Look you not if

Vill ni ha påtår? - Do you wan't on toes?

Sådär, nu kan du också ha kul på toan! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha....

Postat av: helen

haha! underbart!

2008-11-10 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback