En söndag i min smak

Gårdagen var hur rolig som helst! Jag har träningsvärk i hela kroppen efter Boda Borg och festen igår kväll var supertrevlig, stämningen var på topp och det var god mat och roliga tävlingar och mycket gammal musik :) Jag glömde ju såklart kameran hemma men jag hoppas få lite kort från andra som hade kamera med sig!

Idag vaknade jag vid 10 och var oförskämt pigg, så jag drog upp Wille och ut på en härlig promenad runt i stan, kallt men skönt. Vi landade hos mamma o pappa en stund som bjöd på lunch och nu har jag sovit mig igenom halva Batmanfilmen...tröttheten kom ikapp mig :)



Kristinehamn må vara dött och segt många gånger, men dagar som idag, så är det väldigt mycket fint i den här lilla byn!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Mysigt de ser ut:)

kram

2008-11-24 @ 13:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback