Friday I'm in love

Imorrn är det fredag! Och inte vilken fredag som helst :) Det är Astrid Lindgrendagen! ;) Så på Ekorren ska Pippi Långstrump och Prussiluskan komma på besök och det serveras sockerdricka och sockerkringlor...tänk att få vara barn igen isåna lägen! Jag ska försöka hinna med att klippa mig, fixa sista presenten till bror, städa, och sedan åka till Anna och få lite hjälp med slingor. Just nu sitter jag och kollar på Animal Planet och animal cops...och mitt i programmet ringer de från Djurhemmet och frågar om jag har lust att komma dit på lördag för att kolla läget lite och hjälpa de små liven att få lite rent och mat och framförallt emmalööööv! Det ska bli jättemysigt. Sen är det trettioårskalas som gäller för hela slanten!
Brorsan och Elin kom hem idag, och lilla Lina var också med såklart, vi kom fram till att vi inte setts sen i maj. Det är illa...men det är långt mellan krillehöla och ystad.
Tur att vi har dom här i helgen iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är mycket stold och nöjd över att du volentärar för Djurhemmet. Mycket mycket bra, söta!

Puss

2008-11-13 @ 21:48:33
Postat av: helen

jag är mycket stold och nöjd över att du volentärar för Djurhemmet. Mycket mycket bra, söta!

Puss

2008-11-13 @ 21:53:41
Postat av: helen

stold = stolt

2008-11-13 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback