Ge mig styrka någon!

Nu är praktiken slut och skolan är igång igen. Men idag är vi lediga för inläsning av en bok som jag inte har eller fått tag på än, förhoppningsvis kan jag låna den av Emma lite senare. Skönt med en ledig dag tänkte jag, men jag är ju bara så omotiverat trött och slö hela tiden så inget känns roligt. Så i eftermiddag ska jag inhandla järntabletter och se om det kommer hjälpa mig nåt för såhär oenergisk kan jag inte fortsätta.
Ikväll blir det bio med Maria, vi ska se Madagaskar2...jag har så svårt att se sånahär filmer på svenska så jag hoppas verkligen den är liiiite kul iaf. Efter det ska jag vara med och ta kort för bodaborg...till reklambroschyrer o sånt...men är inte så motiverad till det heller känner jag. Det är verkligen påfrestande att känna sig osugen på allt som innebär att jag inte kan ligga på soffan...gaaaaaaaaaah!

Till helgen är det första advent och jag ska bara vila, inhandla julklappar, baka, och göra adventsfint! Wille ska roa sig i Göteborg hela helgen, vissa har det bra! Men just nu känns det som jag längtar till att bara få vara...i mitt eget tempo!
Kanske mamsen vill följa med o handla lite klappar mån tro??

Gällande snön och kylan har jag hört rykten om att det ska bli slask inom kort så det är väl inte mycket att hurra för direkt.
Positiviteten vill inte riktigt infinna sig idag. Inte blir det bättre av att jag har en katt som konstant vill ha balkongdörren öppen...det är inte varmt o skönt här just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma jag trodde alla visste att jag har en blogg. jag trodde du hade koll på det. men nu vet du vännen ha en bra dag kyss i massa från tove

2008-11-26 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback