I'm so sorry you never got to be

Det är tisdag idag, (surprise! för den som missat det) och jag är självklart förkyld igen. Det räckte med att titta in på Ekorrens förskola så kastade sig alla bakterier över mig med våld. Det ska ju tilläggas iochförsig att jag nös och hade mig redan några dagar innan men bakteriehärden lär inte bli mindre har jag på känn.
Har varit en jobbig tid på sistone av olika anledningar. Men jag är väldigt glad över att jag har världens bästa mamma o pappa, sambo och vänner, annars skulle det bli rätt kärvt med jämna mellanrum. Men nu, idag så känner jag att jag kan se framåt och se fram EMOT saker! Vart denna rush of energy kom ifrån kan man ju fråga sig men det är slöseri med tid att ifrågasätta. Jag ser fram emot storebrors fest 15 november, med galna men trevliga män'skor. Sen helgen efter det så har vi Anna & Fredriks "50" årsfest! Och sen längtar jag trots allt lite till jul. Eller mest efter mamma o pappas kök, dan innan jul...alltid en viss stämning som man inte kan få nån annanstans.

Men innan jag får gå på galej och partaj så måste jag sätta sprätt på mitt VFU arbete...har inte så mycket underlag än i vilket fall så det får avvakta till nästa vecka skulle jag tro.

Och som grädde på moset (jättekonstigt uttryck by the way) så har vi nu Barack Obama som USA:s nya president, hurra hurra hurraaa! Nu blire hallonsmoothie och kattbebispussar.


Kommentarer
Postat av: Anna T

vi har den bästa tiden framför oss:)

pussss

2008-11-05 @ 17:10:30
Postat av: William



Hjärtat!



Jag är så imponerad av dig, du är så mycket starkare än du tror. Du är mitt allt! Lova att det blir så för alltid...



Älskar dig

2008-11-06 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback