Okända syskon?

Har ni sett The Orphanage? (Barnhemmet) Jag har sett den två gånger, och ungen som är med i filmen och spelar Simon...han är skrämmande lik Wille när han var liten. Gaalet lik tycker både wille och jag men svärmor höll inte med! Men lite lik är han väl iallafall?? Fast jag har en ääännuu bättre bild på wille när han gör samma min som "Simon" gör på den här, men jag vet inte vart den bilden är just nu...så man ser inte likheten så bra som jag ville. Det läskigaste är att ungen pratar ju spanska, något som wille också gjorde i väldigt ung ålder. Så jag tycker mig se wille i filmen. Tacka Gud för att det inte är så på riktigt för då skulle jag leva i en väldigt spöklik värld....
Avgör själva!

 

hihi
  


Kommentarer
Postat av: emelie

Usch da...!

Har du gjort egen design på bloggen nu el?Nice...kram

Postat av: emelie

Ja vi var där en timme senare och jag fick också med en hel del men ska försöka hinna dit idag med en sväng om det lugnat sig lite...gillade affären i alla fall.Jaha okej var det de...jag bakar Leilas kakor och grejar här...sen ska Olle ta spruta...nu får vi ses nån dag!kram

2008-11-28 @ 10:14:42
URL: http://amlan.blogg.se/
Postat av: Anna T

Fin bloggen är:)

joho de var allt lite lika!!

ha en bra dag honey.

pusskram

2008-11-28 @ 10:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback