One down, four to go

Idag började tre veckors VFU, det ser jag fram emot. Första dagen har varit alldeles utmärkt, kanske med undantag för då jag blev nerkissad av ett halvt sovande barn som skulle "vakna upp" i mitt knä...jag tyckte att han var väldigt varm. Tills jag insåg att det var inte bara varmt det var även blött.
Hädanefter ska jag göra som barnen, ta med ombyte. Idag fick pappa ställa upp som chaufför så slapp jag gå hem med högerlåret nerkissat. Men vad gör lite barnkiss då och då?
 

Kommentarer
Postat av: Nick

YO! I will try this one more time if this works I will figure out how to send pictures. I got home early today and put the first coat of paint on the new bathroom. It was great because Nick and Valentina and of course their Mothers were still here. We are going to drive to Jens with Bianca and Juano tomorrow for thanksgiving dinner at Jen's house let me know if you get this your Aunt sends her love are the cakes and bread made by Gustav?Love ya Nick

2008-11-27 @ 01:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback